Pokračování blogu jedné puberťačky

 

 Moje psaní začínalo už dávno. Měla jsem čtrnáct let a pohltilo mě kouzlo signálů (signaly.cz). Napsala jsem desítky článků. Hrozných i lepších. Po 14 letech a dvou dětech jsem uznala, že je čas na změnu.

Moje příspěvky z mých pubertálních let najdete v původním znění na původním blogu jankac.signaly.cz. Rozhodla jsem se je nemazat, i když ty začátky jsou více než hrozné. 

Ale i ta nevyšší věž byla založena od základu. Takže každý musí nějak začít. A tak vítám všechny mé stálé čtenáře (jestli ještě nějací jsou :-)) i všechny nově příchozí na svém novém blogu. Chtěla bych víceméně pravidelně přispívat svými názory, postoji a myšlenkami, které se mi honí hlavou a já mám jedinou potřebu. Zbavit se jich. Zbavit se jich tím, že je napíšu. A že jich v té hlavě je.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Za kmotrem do New Yorku

Z Valašska do Lužických hor na inzerát

Obětovat se? aneb Postavení ženy v tradiční katolické rodině